Wednesday, June 08, 2011

Yg ditunggu....

Huhahuha...
Yo Wassup yaw~~~
Hahaha..idea ni akan dtg kalo bnda ni ada sebenarnye tp memandangkan tuan empunya camera tu lambat sgt...
nk charge bagai..nk upload lg...mmg lme nk dpt dr de...
Tp kira nya gmbr ni bukan MASTER PIECE sebenar aku r...
Sbb hasil nye xbgs ler. huhuhu...
Aku xnk salah kan camera de...mgkn sbb aku x biasa gne camera changgih sangat kan..
Bkn DSLR...DSLR lg r payah aku nk jge sebnrnye r...kuakuakua...
Hah...ni de gmbr beramai2...
Kebanyakan nye dkt atas ni semua nya MT utk Rawang...
Time ni aftr kitorg berpulun bwat survey dkt Rawang...
Serius penat...tp aftr penat2 ni kitorg enjoy r kan...
Dkt Jusco Kepong tu ada TGV...
So, semua skali ni r tgk KUNG FU PANDA 2 ...
Mcm yg korg tgk dkt background blakang tu kan...
Hehehe..KUNG FU PANDA 2 aku tgk bwat kali ke-2.
Pun for the first time aku tgk dlm grup yg ramai...
Selalunya aku akan tgk dlm 3-4 org je... e2 pun dgn member2 rapat aku...
Ni r kakak2 and abg2 aku... Huhuhu..tp xde makne r panggilan kakak and abg...
Huihhh...x kuasa aku nk menyebut nye...hehehehe
Tp respect aku tu still ada...Insya ALLAH...
Tp kdg2 blh hilang gak sabo ni... hihihi...
xpe r...minx2 semua nya ok... Amin~~~~

Ok...e2 je kot...(^-^)/

No comments: