Wednesday, June 22, 2011

Asal cuti je...KLCC je tmpt berjalan

KLCC...Tempat yg selalu aku habis kan masa
Berjalan x kira seorg or beramai2
Tp rata2 nye aku prefer alone
Selalunya ble aku g KLCC ni...
Aku nk lepas kan 10syen tp rata2 nya org x tau
Ble aku kuar sorg2 bkn bermakna aku xde kawan
Kdg2 we need some privacy...
Pergi beramai2 pun bkn blh hilang kan 10syen 
Menambahkan sesak dikepala ada r

Ble nk kuar dgn sum1 pun
Aku perlu kan seseorg yg tau diri aku ni
Tau cite aku dr mle smpi r skunk
Br r rse cite tu berjalan dgn lancar

So, di KLCC ni r...Aku akan selalu g SONY STYLE
ini r tmpt kegemaran aku
Kalo g KLCC ni mmg x sah kalo x singgah sebentar 
Huhuhu...tmpt aku mengenali IT dgn lebih mendalam lg
Perubahan teknologi dr semasa ke semasa
Juga, handset kegemaran aku yg menjadi kegilaan aku smpi r skunk
Tgk r ble ada mse..ada rezeki lebih...itu yg aku rembat dlu
Bwat mse ni...BOROS mmg xblh aku amalkan and xhingin diamalkan
Cukup syarat...Aku nk beli apa yg menjadi keinginan aku
Bila dh cukup...At that time aku berasa puas...
Hrmmm...kalo ikut kan, aku akan g ke KINOKUNIYA
Tp...aku lepak lme sgt dkt Sony tu
Lps tu lepak dkt food court lme sgt
Bertawaf hanya utk mencari tempat
Hrmm....org opis ni xde kafe sendiri ke...
Bek makan dkt kafe sendiri
Xde r penuh KLCC tu korg bwat
Huhuhu...
Hari ni aku meluangkan masa aku tgk wayang
Cite apa...biar r aku je yg tgk and aku je yg enjoy
Sbb aku xnk cite melalut2 dkt cni
Hahaha...overall cite tu..mmg best
Dh tau mcm ne kisah hidup de seblm ni
Best2...huhuhu....



Ok r...
Dats all...(^-^)/

No comments: