Monday, May 30, 2011

Tgk Lagi???

Huhuhu...hari ni ialah hari terakhir aku bwat survey dkt rawang...
Fuuhhh...seriusly penat gle tp penat lg hari ni dr semlm
sbb apa tau?
Semlm tu kitorg let it all out and mmg jao kami merantau
so, hari ni walaupun sikit yg kne bwat
Tp tenaga telah bnyk digunakan semlm...
Mmg penat gle r...
Hari ni lepak2 dkt McD je mse bwat survey tu...
So, ada member aku ni nme nye Puah...
De blanja kami bertiga ais krim McD...
Mse tu semua nye berempat r kan skali dgn Puah ni...
Kami minx sundae cone je
Last2 de beli sundae choco top...
Ingat men2 je dgn de je...de beli tu rezeki aku r time tu...

Seriously weh...mmg penat gle hari ni...
Dlm pukul 2 mcm tu..kami gerak pulang ke Metro Prima
Tbe2 plak bus yg aku nek tu bwat hal...
So, kne r nek bus lg satu...huhuhu...
Mse dlm bus kami td, dok sebok2 bincang nk tgk wyg x dkt Jusco, Metro Prima
So..ingat nk tgk cite Pirates je...tp start lmbt plak kan...
So, semua pakat2 tgk cite ni
Mse mula2 aku tgk mmg x best sbb ada je gangguan
So, kali ke-2 ni aku tgk mmg puas r...
Hahaha...ni yg kami semua tgk weh. Aku layan je kan...ble lg nk kuar ramai2 mcm ni
So, KUNG FU PANDA 2 r jadi pilihan kami...
Haa..yg ni senyap2 je tau...
Aku amik gmbr ni mmg de tau...tp de x kasi post dkt FB
So, dkt blog ni blh r kan..hehehe...
Haikal..bkn nk kne kan ko...tp sje je mencapub kan ko dkt cni...
Hahaha...sje nk mengenakan member aku ni
Haikal...jgn marah..nnt cpt tua... owh..one more thing...
Bukan nk promote ko ek...kikikiki...
Hrmm..total2 tgk wyg td...dlm berbelas gak r kan...
Bwat pertama kali aku tgk beramai2 mcm tu...
Xpernah selama ni..so dgn dorg ni r aku mencatat rekod aku sendiri...
Hrmmm...ada gmbr beramai2...mcm biasa r aku akan offer diri aku utk tgkp...
So, tuan nye kamera ni adalah org ni r...tgh tggu de bg je...
Ada mse aku post r dkt blog ni...hehehe....

Owh...pg td aku sempat tgkp gmbr suasana waktu pagi...
Mse aku tgh tggu train KTM dkt stesen PUTRA...

Hahaha...time mcm ni r aku dh terpacak dkt KTM...
Mmg itu r tiap2 waktu aku g kerja...
Hrmmm...want to know something...
Aku berjaya bertego spe...tp lps ni mcm biasa r...
Aku bwat perangai aku yg 'sombong' tu kan.. hehehe....
Tp blh je tego...tp tgk r dlu mcm ne...
kuakuakua...

Ok....da... (^-^)/

No comments: