Tuesday, June 21, 2011

No REPLACEMENT

Dulu aku selalu pk kan bnda ni:
Adakah ada org yg dpt menggantikan u?
Adakah org len yg lebih memahami diri I dr u?
Adakah org len dpt menerima I seperti mana u pernah menerima I?
Dan persoalan ini masih berlegar2 dlm kepala otak aku ni
Haaaahhhhh~~~~
Kusut weh...mmg kusut...
Dulu len and skunk ni len?
Apa cite u ni sebnrnye...
U bwat I ni mcm apa?
Patung yg xde perasaan tu?
Seriusly I ada hati and perasaan tau even muka I ni mcm muka nk telan org...still ada perasaan...
Apa sebenar nye yg berlaku ni?
Npe u bwat I mcm ni?
Kdg2 u ada...kdg2 u xde...
Apa yg bwat u jadi mcm ni? Npe u hukum I mcm ni skali?
Kalo I ada bwat silap, tlg r bg tau I apa silap I dkt u..
Aku dibiarkan terkapai2...
Nk nangis mmg x blh sbb org kte aku ni asyik nangis je...
Tgk...ada perasaan kan?
Setiap makhluk yg ALLAH cipta semua nya ada perasaan
Kdg2 aku rse nk give up je...
Tapi aku tahan kan sbb setiap apa yg berlaku pasti ada hikmah nye
and aku still syg kan perhubungan ni..
Aku nk ianya bertahan and kekal lme....

Please don't do this to me...
Don't make me cry again because of you...
Please...I begging you...

No comments: