Sunday, June 12, 2011

Red + White = ?????

Hrmm...npe red + white or merah putih?
Ntah r...sumthing yg mgkn aku akan ceritakan
Sbb kami semua berada dikawasan merah dan putih
Korg pernah g x kawasan merah putih ni?
Kalo korg tau apakah itu merah putih...
Korg mmg hebat r...
Kawasan merah putih ialah kawasan mereka mengatakan
"Its finger licking good"
Hahaha...ntah r. Aku dah lpe r motto dorg ni apa...
Tp e2 r de...Hehehehe...
Hrmm...Merah putih ke?
Mmg merah putih kan...kikiki
Well, mse ni kami menyambut bufday salah sorg MT ni...
Nme nye Alice in Wonderland...Hahaha
Juz kidding...nme de Alice
Kami smbt dkt KFC, Wangsa Maju memandangkan kami semua ada kelas dkt situ. Kuakuakua...
Mmg best r weh... 
Mse kami nyanyi Happy Bufday utk de...
Nyanyi slow je...xde plak kuat...
Ye r...segan dow...
Ramai plak tu yg tgk...Hahaha...
KFC ni penuh dgn kami je...e2 yg best...
We conquer this place...wakakaka...
Aku mcm biasa...kalo xnmpk aku tu...
Meaning dat aku yg tgkp r kan...
Still..minat aku pd photography mmg x berkurangan
Waaa~~~ini r situasi yg aku x pernah alami
Menyambut bufday skali ramai2
Mmg dorg sme ni spotting habis r...
Xde yg nk spelet...hrmmm..ntah apa yg dorg ni slalu gne
Kalo lari dr bwat keje or g lepak2
hehehe...
Semua ni MT RAWANG... 
We all r doing our best for the Grand Opening JUSCO at Rawang this end of the year...
Still learning...
Hope we achieve what they want from us...

This is my new member for Management Trainee...


Mcm2 r dgn dorg ni kan...
Gelak kdg2 x ingat dunia...
Saling sakat menyakat tu mmg lumrah hidup
tp overall...this grup are the best!!!!

(^-^)/

No comments: