Sunday, June 19, 2011

Adakah kembar and kuang kuang kuang

Yo wassup!!!!
Hahaha...ini r ayat aku kalo nk tego dak2 ni mse keje... 
Kikiki...
Kembar?
Hrmm...aku pun x tau r mcm ne nk ckp sebnr nye ni
Aku dgn sorg member aku ni kdg2 always together r
Memandangkan GL de selalu ada and selalu bg ilmu...
So, aku join sekaki r blaja dgn de...
So, ble kami ni always together
Ramai org tanya, "KEMBAR KE?"
Aku dgn member aku ni hanya tergelak je r...

Plg best plak, org HR tanya member aku ni and member aku ni cite r balik
"Kamu ada kembar ke dkt cni?"
Adui ai...kawan aku ni hanya mampu tergelak and bg tau mmg xde kembar pun...
huhuhu....
Lps tu DL aku plak blh konfius antara aku dgn de...
Kdg2 terpanggil nme aku dgn nme member aku ni...
Mmg tergelak hbs r...kuakuakua...
Adui ai...

"Saya minx maaf...selama ni saya selalu sebok...xdpt nk mengajar MT kita yg sorg ni...
Saya tau de selalu g stationary amik ilmu memandangkan GL de xde... Er...spe nme ek?"
De pandang member aku ni...
"Bukan saya r En. Imran...Shazrin..."
Hahaha...mse tu aku shift ptg...de plak pg...so de cite r dkt aku pe yg terjadi...
So, En. Imran ni ingat kawan aku ni aku memandang kan kami ni kembar...
Kuakuakua....
Mmg aku tergelak hbs r...ble member aku ni cite balik

Yg plg best plak, ble msk ofis utk MMD...
Masuk2 ofis je... "Ehhh...kembar ek?"
Kata org dlm ofis tu...
lps tu member kitorg, Vickey aku pggl de...
"Haaa kak...sy selalu tertanya2 dorg ni kembar ke x? Nk ckp tp pendam je r kan... Tgk2 akak dah ckp dlu."
Aku dgn member aku apa lg...bantai gelak je r...hahaha...

Haaa~~~ dlm mggu ni 2 kali aku tersadong je...
Mula2 tersadong nk g swipe...tp nasib r x jato...
Tp kaki aku ni terluka gak r kan..huhuhu
Kali kedua tersadong... Aku tgh nek tangga dgn member aku ni...
Pndg atas tgga tu, "de" ada dkt atas mse kami nk nek tangga tu...
Ntah npe plak, kaki aku ni tergelincir terkena member aku dkt depan..nasib bek r x jato tergolek2...
Kunk ada org kata kami ni bwat drama hindustan plak...huhuhu...
Muka aku merah gle..."de" ni plak blh tersenyum tgk kami...siot btl...
Dlm hari tu ble jumpa aku..."de" ni siap bwat (^-^)v [peace] lg tu...

Mse balik plak "de" ni siap tanya kaki aku ok ke x?
Mmg nk mengusik aku r tu...
Cis...ble aku jumpa "de". Aku asyik tersenyum je...
Teringat kan kisah memalukan tu...
Tp...e2 r perkara yg xdpt aku nk lpe kan...
Hahaha.....


No comments: