Tuesday, November 02, 2010

SM + DSB + SEJUK = Konfius nye soalan...

Blog.........T.T 
Sedih aku weh. SM ni soalan de senang tp ada satu soalan ni bwat kan aku confius je. Aku tanya org...semua bg jawapan yang berbeza. Last2, aku amik x peduli je. Huhuhu... dekat Dewan Sri Budiman (DSB) ni.. I tell u lah...sejuk gile.... Aku boleh mati kesejukan dkt dlm dewan ni.

Menahan sejuk yang x terhingga smpi kan aku nye jari td kne amik mse nk gerak kan. Paham kan npe? huhu..aku mmg x tahan sejuk. Aku tgk org len yg x pakai sweter..lekkkk je. Aku tgk Ary (Yusri) member dok sebelah aku, de pun mcm lek je..tp x tau r kan. Tgk member aku yg dok depan Ary...Nisa (ANISAH QURRATU 'AINI MD ZAINI) hehehe...de lek je tp towards the end, kesejukan r de smpi jari de letak bawak peha. hahaha... XP

Hbs je paper aku td, ble pengawas kte boleh kuar dewan..Aku terus gerak meninggalkan dewan yg gle sejuk. huhuhu... Aku dpt je cahaya matahari..aku terus lega. Lega dpt ddk di garisan khatulistiwa. Hehehe... Syukur dpt dok di Malaysia. 
Dkt luar, kelas aku dok bincang pasal xtvt 8 NOV 2010. Huhuhu..aku x tau. Aku ikut je...tp nmpk nye ramai yang xnk g. Ntah lah.. kalo mcm tu...bek g genting. kan best tu...aku dah lme x g genting even though tahun lepas aku g tp x dpt men r. time tu berkabus...>.<

Aftr dat aku ikut kawan aku si nisa ni g makan dkt seksyen 2. huhu...agak melampau gak r kan. Member aku fadhli ni mengaco aku tgh makan. Boleh plak de mesej aku, "Kat che don. Kuat pink" Babun segala chipan r kne dgn aku. Mentang2 aku pakai pink. Terbantut aku nk makan td. huhu..tp xpe. ssh gak nk jumpa mamat ni. hehehe..nisa time ni cover ayu r konon nye...Hampeh...

Fadhli..ko jgn nk berlagak hensem dpn kawan aku ni tau. hahaha...XD

Ok r blog...sampai sini je.... Owh ye blog..tolong ucapkan thanks dkt dia sbb bg aku "krabi". Suwo de g melancong lg, dpt r aku souvenir. Hehehe..melampo btl aku ni. Haha...ok blog..da~~~~(^.^)/

gmbr aku tgh blurr sbb tgh memikir ayat sesuai. nmpk kamera tgh menghala dkt aku...bwat lah peace. hehehe...thanks Nur Hafizah Ahmad sebb menghasilkan gmbr aku ni....

Ni lah gmbr yang paling smart selama sesi fotografi yang aku pernah lalui sebelum ni. Huhu..semoga kami dpt menghasilkan gmbr2 yg menarik.



No comments: