Monday, November 01, 2010

Beli lunch pe yang ada?

Blog...ni hao!!! hehehe...

Hari ni aku bli makanan utk house8 aku. Aku belikan de makanan lunch..well, actually dah aftr lunch dah tp memandangkan de x makan lg waktu lunch,  so, kira nya makanan tu utk lunch n dinner sekali serentak r.

Mse aku dtg nk beli dkt warung kecik dkt Baiduri ni, ada dua org budak yang sibuk jg warung tu. Agaknye bosan r tu dok umah..mengaco abg warung ni. De tlg amik kan polistrin utk aku...huhu, aku tersenyum je. De ada ckp sumthing tp aku kurang dgr. Mne x nye, telinga aku ni disumbat dgn earphone. huhuhu...

Tbe2...datanglah dua org mamat. Baru aku tau dkt baiduri ni ada mamat2 hensem. [gatal btl aku ni..hehehehe...] Tgk pakaian dorg, dorg baru balik dr solat asar dkt surau Baiduri ni. Huhuhu...boleh dibuat calon suami ni. hahaha... mse aku tgh dok nk beli lauk, dorg berdua ni kaco r dak2 kecik ni. Aku mula2 x paham pe yg dorg dok bebelkan.

Last2, aku dpt tau dak2 ni rupenya dak arab. Pe lg, mamat2 ni kaco2 r. Konon nk cakap arab....tp mcm hampeh. Dak2 tu pun blurr je ble mamat2 ni ckp arab. Kira nya arab dorg x power lg r. xpe2...blh di improve lg ek. huhu...xpe r. yg penting mamat2 ni mmg spotting. jarang nmpk org2 mcm tu.

ok..e2 je.... Da~~~~ (^.^)/

No comments: