Monday, November 22, 2010

R-O-U-N-D T-W-O

Blog...huhuhu... Ahad semalam seharian suntuk aku g dgr pasal SCORE A ni dkt Kampus Kota UM. Huhuhu...first time aku melawat kot tempat ni. Tapi hari tu member aku si Airee ni ada hantar kawan2 de, n masa tu aku n kawan aku, Fari ni ada skali.Tp waktu tu x sure r kan sebab dah malam kan. So, aku x cam sgt keadaan sekeliling de. Well, mama n abah aku tau aku balik lewat malam so, no harm done. hehehe....Berbalik kpd cerita asal, yang bawak aku g dgr pasal bnda ni kawan aku, Fadhli. Pagi2 de amik aku dkt umah, so aku gerak sekali r dgn de. De pun serupa dengan aku...xtahan aircond. huhuhu...jap on jap off. Aku malas nk cite pasal bnda ni sbb biar pakar yang menerangkan pasal SCORE A ni. Kunk aku cite xsme dgn mereka yang berpengalaman dlm bnda ni. Tapi pape pun, thanks kpd ko, Fadh. Ko mmg jaga aku sehari suntuk tu. Terharu plak aku...harap ko berjaya sahabat. Doa aku untuk kau...Amin~~~

Hah..hari ni plak. Aku ni dah nyenyak tdo tiba2 mama aku kejut kan aku..."Adik, jom!" Aku yg mmg blurr kalo bangun dok je atas katil. Pastu aku kuar bilik..."G mne mama?" "Jom temankan mama tgk Harry Potter."
Aku yg blurr tu monyok habis sbb ingatkan hari Selasa. So, aku g r bersiap semua. Sampai je KLCC around 10.20am, aku g beli tiket yg duit nya mama aku yang bg. huhuhu..wyg start pkl 11 gak sme mcm aku tgk dgn adik aku hari tu tp cineplax xsme r.  Mcm biasa r tgk je...ingatkan ble babak terkejut tu aku ok r, tp still terkejut gak td. Hampeh...
Ni poster HARRY POTTER AND THE DEATHLY HOLLOW Part 1. Tgk jgn x tgk. best gle...tggu part 2 r. Actually, bce original book de r...baru tau mcm ne keadaan cite de. huhuhu....     
After habis je tgk Harry Potter, aku dgn mama aku singgah r jap ke KINOKUNIYA ni. Well, mama aku beli magazine n aku beli novel. Maca biasa lah, novel cintan cintun ni. Mama aku plak kalo beli buku nk yg ada "THE NUMBER ONE BEST SELLER", tp aku xnk plak bce. Huhuhu..diam2 tau, jgn ckp dgn mama aku. huhuhu...
Masa aku dok tgh tggu mama aku beli magazine dkt Kinokuniya tu, aku berdiri dkt bulatan tgh2 KLCC tu smbl dgr lagu [mcm biasa r kan]. Aku tgk r event dkt bawah, ESTEE LAUDER bwat sales dkt level concord (Lvl C).

Huhuhu...ni sme level dgn Kinokuniya. Member aku si Farihana ni bwat part time dkt cni ble cuti semester. Huhuhu...hari tu aku dgn member2 aku bwat rombongan dkt cni, dpt r diskaun. Huhuhu...xkesah kan. Janji aku dgn dorg dpt enjoy...n paling penting family kami benar kan. Kan elok tu.


Sedap x? Sedap x? huhu..ni nme nye NASI BOJARI yg terkenal dikalangan aku je r. Makanan ni boleh didapati dkt MADAM KWAN. Mmg makanan plg best kalo makan dkt KLCC ni. Harga de RM21.90 blm masuk tax n service lg tau. Aku order ni n orange juice[makanan n minuman mcm biasa aku order kalo dtg cni. huhuhu]. 



OK..thats all..da~~~(^_^)/

No comments: