Monday, November 15, 2010

Aku bosan dats what it is....

Blog T.T... Tau x yang aku tersangat2lah bosan. Asyik menghadap laptop n bukak internet je. Nk tgk TV...mmg bosan habis r. Xde apa yang menarik pun. Heh...well blog, I gotta say it but really cannot do it...

When u miss sum1, u can even bother the other thing. Huhuhu...yup, I really miss sum1 but who he or she is? It remain secrets. hehehe.... Really miss my duty as a class representative. Miss to see my lecturers, the room where I pick up the keys, the hall, the library and everything about FPP, UiTM Shah Alam. The place where I'd studied. It gives me good n sad memories.

Yup...I'm feeling kind a sad rite now.Juz like this Pic. Huhuhu... Setiap kali aku tgk jam,aku selalu ckp, ni time kelas SMM r, Global r. Aku terasa mcm nk g je amik kunci untuk kelas...

 Aku harap, kesedihan aku ni dpt dilupakan... Berapa bnyk pun keperitan yang aku alami, tp sedikit sebanyak ada manis nye... Aku dapat mengenali pelbagai ragam manusia sepanjang aku di UiTM ni...

Ada lagi yang aku nk ckp..tp later ok...(^_^)/

No comments: