Sunday, November 28, 2010

Gambar2 random...

PERGI KE SUNWAY!!!
of cos r mula2 skali mesti dgn dorg...dorg r SAHABAT AKU DUNIA DAN AKHIRAT... Yg selalu ada dgn aku tika susah dan senang.. Ada kawan yg ada ketika senang je, ssh juz bwat2 x tau je kan... tp dorg ni x, aku sedih dorg ada...bg kata2 semangat. Aku marah, dorg r menenang kan aku. Ada len tu, dah tau org tgh marah, masih nk letak minyak dlm api yg sedang membara...bukan nk jd air yg memadam kan api yg marak tu... Itu perumpamaan kan... Syg sgt dgn dorg ni...

BERAYA DI RUMAH AKU...GOMBAK!!!!

Hahaha...time ni beraya dirumah aku. Haha...ni je yg aku invite yg dtg. yg len ada yg xdpt dtg. Well, aku invite mne yg terdkt dgn aku. Dan mereka r sahabat2 yg terdekat dgn aku. Yg dua org mamat poyo ni, pernah jd aku nye model utk MARCOM subjek part 4. Hihihi...Mmg best kalo dpt berkelahi dgn dorg...mcm2 diluahkan n plg penting, dorg terima dgn gurauan... Kalo sentap tu, mmg selesaikan r. Beraya di rumah aku, even sempoi tp penuh dgn gelak ketawa dr kami GADIS2 terpilih. hahaha.... mse ni r penubuhan grup S-A-Y- W-E-L-L-(eje...jgn sebut). Ntah mcm ne dorg terpk bwat grup ni aku pun x tau.

LAWATAN BM220 5B KE BANDUNG, INDONESIA!!!!

Hahaha..of cos gak lawatan sambil belajar besar2 an dr kelas aku BM220 5B... Sepnjg semester ni, mne de kelas kami bwat lawatan sgt.  KLCC hari tu r lawatan terakhir kami n aftr dat, xde lgsg dah smpi r part5 ni.  Lawatan plg best r sbb dpt g ramai2 dgn satu kelas.  Peluang terakhir ni kami gne dgn secukup nye. Tp, aku mcm biasa r, mne ske shopping. Penat ler... X ske berjalan dgn org2 yg kali shopping...kalo boleh semua kedai nk masuk. Aku amik je mne yg aku rse berkenan di hati... harga tu, kalo de kasi turun tu...kira ok r. Malas nk bertekak lme2 dgn org kedai cuz letih xde air bawak skali kan. huhuhu.... Bandung ialah lawatan kedua aku aftr aku g dgn mama n adik aku... terkilan sbb TANKUBAN PARAHU n HOT SPRING xdpt g... asyik shopping je r... huhuhu...overall...BEST!!!!!

No comments: