Saturday, January 22, 2011

Angau???

Adui ai...aku skunk ni dah angau... Err...blh dikatakan r. Hehehe...skunk ni aku dlm proses menghabis kan cite Boys Over Flower ni... Kyaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~~ Hensem nye dorg. Bnyk plak aksi yg menggeletek hati aku ni. Well..at least hilang skit stress n 10syen aku ni. Huhuhu... Kalo dorg ada dkt Malaysia... Mmg aku akan jumpa dorg. Lalala... Mcm adik aku yg nk sgt jumpa penyanyi pujaan de.. Dae Sung dlm kumpulan Big Bang. Huhuhu....


Alaaa...hensem nye... [blush~~~]. Siap jadi kan gmbr ni sebagai desktop wallpaper aku ni. Hahaha..Ala...selg aku masih memegang title Solo ni...pe salah nye aku menyimpan angan2 aku ni kan. Hehehe... Nk tau x, mse zaman skola aku dlu... Aku ske tgk laki yg mata agak2 sepet r sbb mcm org cina kan. Ramai yg kata aku ni cina... Ye ke? Hanya SDDA aku je tau aku ni spe... N ada org tertentu yg aku cerita. Ntah r...aku belek2 muka aku ni dkt cermin... hrmmm..xde r plak muka mcm cina. Adik n abg aku ada r skit. Abg aku mse kecik mmg ketara benar r muka de mcm muka cina. Adik aku...hrmmm..senyap2 tau. Aku ske mse adik aku mse kecik sbb mata de BULAATTTTT~~~~ Comel gle mse de kecik2 dlu. Besar ni de still comel gak bg aku. Hehehe...de sebnr nye x teruja kalo aku dok puji de... De x makan puji dlm bnda2 mcm ni.

Haaa...skunk ni aku x tau nk bwat apa. Aku xnk hbs kan cite BOF ni cepat sgt. Nnt aku x tau nk bwat apa... Skunk ni aku dlm proses menyihat kan diri dr batuk yg agak menakut kan.. 3mggu sejak aku demam panas hari tu... Batuk aku ni makin teruk. Huhuhu..ubat batuk dah 2 botol aku habis kan. Tp x tau ble nk baik nye. Huhuhu.... Ala...batuk2 pun cite ni still aku tgk gak. Huhuhu. Alaaaaa~~~ Hensem nye...

[Weh Shazrin..udah2 r tu. Jgn dok syok sgt dgn dorg ni... Adeehhh....hehehe....kunk angau lebih2, teruk plak jd nye. huhuhu...]

Hahahaha...ok da~~~(^-^)/

No comments: