Tuesday, January 25, 2011

~~~Amat Teruja~~~

Yo...wassup!!! Hahaha...intro aku mereng gle. [Yen..mne ko nye salam mcm dlu2 tu. Nk jd apa ko ni ek... Bwat intro yg ntah apa2...] Bek ler... Ehem. Salam semua and selamat pg/petang/malam... [Puas hati?]

Hehehe..hari ni aku nk bg tau bahawa...AKU CUTI...X KEJE PUN utk selasa ni.
Aku ulang lg tau..pasni xnk dah...
Pada hari selasa 25/1, AKU BERCUTI dr BEKERJA....XP
haha..ntah apa2 r aku ni.
Well, hari ni aku g Shah Alam, berjumpa dgn advisor aku...
PUAN NORMAH DALI ADVISOR AKU!!!
Aku ulangi sekali lg... PUAN NORMAH DALI ADALAH ADVISOR AKU!!!!
Knl x spe Puan Normah ni? Kalo yg xknl tu...xpe r. Mgkn bkn dak UiTM or bkn dak Fakulti aku.
Kalo dak UiTM n dak Marketing x tau de ni spe...
Meh cni aku hempuk dgn buku MR yg setebal buku OXFORD DICTIONARY aku.
Huhuhu...
Time aku jumpa de pkl 10.30am...
Smpi Shah Alam pkl 7.30am...
Apa aku bwat 3jam tu?
Aku makan nasi lemak dkt kedai Cinta Rasa or Rasa Cinta ntah apa nme de..
Aku lpe padahal kedai tu tmpt fav aku. Hahaha...
So, mcm biasa...nasi de bg, aku juz amik kacang + ikan bilis + sambal + ayam goreng.
Setiap kali aku makan tu aku tau berapa harga nye... RM3.50.
Air plak...mcm biasa...RM1.30.
Ni r keje aku mse dkt Shah Alam time study week. 
Aftr dat aku dok lepak2 r dkt PTAR 24 jam tu[bawah PTAR2]
Bce novel yg aku sewa semlm...mmg nk tergelak x boleh...so, tahan je r. Huhuhu...

Mse jumpa Puan Normah, ada sorg dak praktikal...dak dr Group C.
Aku x pernah nmpk de pun..sorry, aku ni mmg ssh nk perasan org kalo time aku jalan...
Meeting pertama aku dgn Puan Normah..I tell you... It really a disaster!!!
Tp meeting kedua ni...Walaoweh...
Puan Normah ckp, "I think u done a very Good Job."
Ni kali ke-2 de puji. Mse pertama kali time kelas MR. 
Group aku group pertama yg siap dah dlm transfer data ke dlm SPSS.
Aku terasa r pujian tu sbb aku yg bersengkang mata dlm bwat bnda alah tu...
Ni kali ke-2, mmg aku rse nk nangis je depan de...huhuhu.
De siap syor kn dkt aku bwat research. Bukak biznez sendiri.
Meaning dat biznez ni bantu Tourism Malaysia gak r Research ni fokus kpd 'TING'[hehehe].
Mcm2 r de trg kan dkt aku td..de kte de blh tanya Dato Ng Yen Yen...[kenal x? Kalo x..tgk internet...tau r spe de ni]
Seriusly aku agak teruja even aku dah set kan matlamat aku utk bukak biznez fotografi.
Xpe...aku tgk dlu mcm ni kan...Ni yg best, blm pape dah ada org nk tlg aku dpt keje. hehehe...

Bnyk gak aku bncg dgn de...
Pasal satu isu yg smpi skunk aku x leh terima. 
Yg melibat kan kawan aku.
Prof kata de x percaya kan bnda tu...
De kata lg yg kita ni menjadi HAMBA kpd org yg atas...
De mmg x percayakan bnda ni n keputusan aku tidak mengambil bnda ni adalah tepat...

So, aku berjumpa dgn member aku mcm biasa r. G-jah r aku jumpa...spe lg kalo bkn de.
Dlu ye r aku jumpa de skali dgn Adam...tp hari ni de je sbb masing2 bz kan.
Xpe r. Utk mse dpn dorg gak...
Hari ni aku jumpa ex-housemate aku. Kak Sad..huhu..Jumpa de terus aku lari dpt kan de n peluk de.
Best dpt jumpa de sbb bg aku...de kakak yg bek n memahami.
De bnyk bg nasihat dkt aku dikala aku rse dah xde keyakinan dah n mse aku tgh 10syen dgn org sekeliling aku... Aku gembira dpt knl dgn de...xsia2 aku jd roommate de n classmate mse part 1 n terus jd housemate dr part 2 smpi part 5.
Owh x lpe gak aku jumpa Azrin Zainuddin...
De pggl aku aku x dgr sbb mcm biasa r kalo aku pasang MP3 mmg kuat hbs r kan...
Yg bwat aku tergerak toleh kebelakang tu sbb naluri aku mengatakan ada org pggl aku...
Hahaha...ikut naluri r plak kan.. 
Ryn pun kakak yg bek...sbb mse part 4 de bnyk back up aku. Dats y aku ske kawan dgn de...
Jasa de xdpt aku lpe kan. T.T

Hahaha...diam x diam pnjg plak aku bercerita ni. 
Smpi kan x sedar...hahaha..ok r. Dats all...

v(^-^)v


No comments: