Saturday, February 20, 2010

Fikiran Kacau

Dalam hidup aku ni penuh dengan imaginasi...kadang2 aku sendiri x tau nk beza kan realiti dgn fantasi... Animasi mmg kegemaran aku sejak di darjah 4 lagi apabila TV menayangkan siaran animasi jepun SAILORMOON...
Aku selalu berfikir...adakah aku akan menjd sebegini
atau...aku akan mengubah caraku untuk menjadi yang lebih baik dan sesuai dgn umur ku yang menginjak usia.

Aku terlalu sayangkan diri ku ini, 
aku telalu sayangkan hidup realitiku, 
tp tahulah bahawa kdg2 realiti itu terlalu menyakitkan sampaikan aku x mampu nk menanggungnya
Tapi ingatlah bahawa, setiap benda yang kita buat, mesti ada cabarannya...
Berfikir dengan rasional adalah jalan yang terbaik...
Bertanya kan kepada yang telah melalui pahit manis kehidupan juga dpt membantu diri.
Fikir...fikir....dan berfikir... 
tahulah kamu...bahawa ALLAH sentiasa berada disamping kita...
Mendengar luahan hati kita dan memakbulkan doa kita...

Gambar yang Dipetik Dari semester lepas...
Pada Semester Itu...Aku selalu berada dalam keadaan yang tak menentu...

No comments: