Saturday, February 20, 2010

Bila Dah Dapat Nasihat...

Baru beberapa minit yang lalu,
aku mendapat nasihat bukan dr seorang pakar psycology bukan dr seorg Motivater dan bukan dr seorang doktor...
dia telah banyak memberi aku nasihat selama ini, 
tidak kira lah dari segi apa pun.

Aku amat berterima kasih dengan nya walau macam mana keadaan aku...
dia tetap bersabar dengan sikap ku yang entah bila akan berubah...
aku sayang kan semua kawan2 aku...
terutamanya dari tempat asal usulku,
Jadi aku akan amik apa sahaja nasihat asal kan aku dapat melihat ukiran senyuman yang menghiasi bibir kawan2 ku ini...
Aku tau...aku banyak dosa dengan mereka...
Aku akan buat apa sahaja..asal kan aku dapat bersama mereka...
Even aku terpaksa ponteng kelas bila Grad dorg nnt...(hahahaha..)

Aku bukan terpaksa...tapi...aku mmg ingin kan dari dulu lagi...
Bila aku melihat senior2 aku Grad...
aku dah dpt bygkan diri aku dan kawan2 aku memakai jubah Graduasi...
Ketika itu aku berada didalam bas rapid KL...
tanpa aku sedari...
air mata aku mengalir...cuz aku dapat membayangkan wajah ibu dan ayah aku dan keluarga rakan2 aku bila melihat anak2 mereka berjaya dalam hidup...
Doa aku semoga mereka berjaya tidak kira dimana dan bila...

Aku mendoakan semua kawan2 aku dapat menempuhi dugaan bila mereka menyambungkan pelajaran mereka di bidang yang mereka gemari dan dialam yang berlainan sekali dengan apa yang ada sekarang...
Semoga doa aku akan dimakbulkan ALLAH SWT...

No comments: