Sunday, February 21, 2010

Bila Dah Settle

Bila dah selesai separuh saja masalah...
akan terasa ringan sikit bahu ni memikul...
Terima Kasih kerana memahami diriku ini...
Aku sudah tidak berdaya lagi ingin menanggungnya,
Biarlah aku berterus terang dari memendam perasaan,
Walaupun terpaksa melukakan hati sebelah pihak,
Aku tidak mahu mengata dengan lebih lagi,
Dari menambahkan dosa,
Biarlah berterus terang.

Aku sayangkan kamu dan mereka yang lain...
Tapi sikap ku ini aku tahu,
tidak ada sesiapa yang menyukainya...
Tolonglah faham keadaanku ini...
Kerana, diriku ini berada dalam keadaan yang susah untuk aku katakan...
aku sendiri pun tidak mengenali diriku ini...

Terima kasih kerana memberiku peluang,
terima kasih kerana berkawan denganku...
tp...ada satu lagi masalah yang belum aku langsai kan...
Insya- ALLAH...akan aku buat sebelum ianya terlambat...

No comments: