Tuesday, April 26, 2011

Post it like no body care...

Hahaha... 
Aku x tau nk taip apa utk blog aku skunk ni...
bnyk bnda nk cite...tp satu bnda x dpt aku luah kan dkt cni...
Ntah..bz sgt kot. Dgn keje aku n of cos r tesis aku yg ntah ble nk gerak2 ni.
Dah gerak dah cme x semua yg gerak2 lg. kikikiki...
9 May ialah tarikh yg diberi utk VIVA aku..
Perghh..lmbt dr yg len. Org dah siap present, da nk anta buku tesis tu
Aku? Bukan aku je...grup2 under advisor aku ni r...
Baru nk present n baru nk bwat fully tesis...
Kalo org len pakai CD..aku nye grup? Blm tentu...
Puan Normah is a very strict person..mne boleh wooo...
Tesis tu mmg kne btl2 bwat mcm buku...cover warne maroon

Dont play2 dgn de r...yg len tu kira beruntung sbb x memerlukan kos yg bnyk
Hai..dah nasib aku...what to do?
Skunk ni..aku keje amal dkt Tourism Malaysia
Mggu dpn ialah mggu climax dorg 
Event dkt Dubai. So, tgs aku tamat pada mggu ni...
Lps ni, no more ASBA, no more BSP, No more cafe
Fuu...miss a lot r dgn tugas rutin aku setiap pg...
Mggu ni mmg xbnyk keje...cme minor2 je r...
Apa2 pun...
All the best to my MENA unit. Hope apa yg kita plan semua menjadi semasa di sana...
Hope VVIP disana spoting n also, Minister pun enjoy dkt sne...
Alangkah seronok nye aku dpt g Dubai... Sbb makanan dkt sana sedap woo...
Tgk menu de...perghhh...dr kenyang trs jd lapo balik. Hahaha...
Tolong r ada jawatan kosong dkt Tourism Malaysia...
Aku happy keje dkt c2... And, aku dah knl dgn ramai org...
Minta2 ada rezeki aku dkt c2...Amin~~~~

Owh...one more thing...Aku skunk ni mcm biasa
Cuti sem je..menjadi PM atau nme panjang nye projek manager utk member2 aku
Destinasi kami x jao selalunye...
Yg senang nk nek kenderaan awam...
Well, kami dah biasa gne public transport ni...
Safe the environment tau...n jimat r kos...
Yg penting..kami semua enjoy walo mne kitrog g...hehehe...

Ok r...(^-^)/<---sudah menjadi trademark aku kot... huhuhu

No comments: