Tuesday, April 12, 2011

Cerita-cerita [PART 1]

Hahaha...bnyk bnda gak r aku nk cite. Sbb pe...ni post utk Part 1. Ngahngahngah...
Disebabkan bb aku dah dipotong oleh abg kesygan aku sbb nk pakai wireless dkt umah nye pasal...
Aku x dpt r nk update blog mcm selalu...Wokey...berbalik kepada cerita-cerita Part 1 aku ni...
Org skunk ni asyik guna "cecite-cecite"... Aku plak terasa annoying dgn ayat tu...mne2 g, ayat tu gak r yg org sebut... Skali skala xpe r bro...
Huhuhu...rindu plak nk dgr Abg Jimmy gne ayat "Bro" n gelak ketawa de yg satu division blh dgr. Huhuhu...

Haa...sebut pasal Rabu lepas.. Ges what? Org shah alam mai PWTC bro!!!!
Wah..aku gne ayat "Bro" r plak... hehehehe...
Fari, member A&D aku g interview dkt Tourism Malaysia sebenarnya
De ada SMS aku mlm sebelum tu tp x tau npe handset aku ni x terima plak...
So, tgh hari Rabu tu aku g r lunch dgn de.. Mcm tau2 plak aku ni perlukan member aku terutama nya SDDA aku...
Mse de SMS aku tu utk kuar ajak lunch, terus trg, air mata ni aku x dpt nk bendung da..tp still blh cover depan staf2 yg len r. huhuhu..
So, aku dgn de lunch r sme2...dah lme gak r kami x kuar sme2. Rindu plak dgn de... So, plan mse dorg cuti sem ni adalah "CUTI-CUTI AROUND KL"...Hahaha..aku yg akan incharge bnda2 ni semua...
Xyah r kan g jao2. Blm keje lg...mne tau, dah keje nnt, blh g Bandung ke, Singapore ke...koman2 Jepun ke.. hehehe...

So, habis je waktu bekerja iaitu pukul 5ptg. Aku trs bergegas pulang... E2 bukan waktu aku tu...selalu aku balik dlm pkl 8 r.
Disebabkan ada org minx aku ajar key-in data utk SPSS..aku ikut kan gak r.
Yg minta aku ajar ni ialah Abdul Razif Abdul Hadi a.k.a Ajip dgn member de lg sorg Hasmanan a.k.a Manan.
Hahaha...Manan nye nme peno aku dah lpe r plak...
So, tmpt kami belajar tu ialah McD, Setiawangsa. Atas kehendak aku gak...
Nk wireless nye pasal. Hehehehe...
Dalam2 mengajar tu...FB xkan lpe.
Well...aku sempat r chat sekejap dgn "de". Seronok sbb dpt chat dgn org yg penah hadir dlm hidup aku dlu...
Memandangkan Ajip tau serba sedikit ttg diri aku... Aku tnjk r kenangan2 aku mse dlu2.
Well, de sorg je yg dgr je cite suka suki aku...
Huhuhu...mengajar2 gak. Dorg ni suwo aku ajar tp air xnk plak beli...
Dats y aku post dkt FB...hehehe..mmg tergela r plak dgn dorg ni...
So, hbs2 je dlm pkl 10 aku sampai umah. Dorg r hntr aku...dpt gak r dorg tgk umah aku yg x seberapa tu... huhuhu...

Ok r...CERITA-CERITA [PART 1] dah tamat.... (^-^)/

No comments: