Tuesday, March 29, 2011

Yg bwat....

Hah...nk tau sbb apa.
Aku frust sebenar nye... Semua member2 aku semalam aku kaco.
Aku luahkan perasaan aku ni...kunk pendam... kte aku asyik pendam je...
So, ble aku cite ni...paham2 je r. Be a good listener!!!
Well, ramai bg nasihat tp ada sorg ni nasihat mcm nk suwo aku bg penyepak je dkt de...
Hahaha...xde r. Geram aku semalam hbs dkt de je r. 
Hrmm...Semlm balik je keje... OTW nk blik umah..
Aku dpt mesej...mesej apakah? Hahaha...biarlah rahsia.
Ntah npe..mesej tu bwat mud aku berubah...
Tggu bus semalam pun hmpr2 nk nangis...tp aku tahan je r.
Smpi umah...mcm biasa, mama akan tanya mcm2.
So, aku jwb je r...

Hari ni...aku sakit perut...Yg bwat mud aku berubah menjadi org yg pendiam hari ni...
Ntah r...sehari suntuk aku x bersemangat... Seriusly semangat aku hilang
Org tanya aku juz jawab lemah... bwat pertama kali dlm aku prak ni,
aku bwat perangai mcm ni... semua td x berani tego aku r kot...
Bnda ni pun aftr tengah hari...yg mud aku down gle.
Petang td around pkl 3..aku lepak2 dkt meja kakak ni...
Dgr r lagu2 yg berkumandang dkt speaker de...
Aku menangis..senang sgt air mata aku ni mengalir...
Aku mmg tgh frust n tension...
Smpi kan aku salah kan kakak tu bukak lagu emosianal [hahaha...nk guro2 sebnr nye... nk cover r dr tau apa sebab aku menangis]
Sori kak effa...sy x bermaksud nk salah kan akak...
Kak effa ni trs tukar lagu yg mendayu2 kpd lagu rock...
hahaha... de je r tempat aku mengadu even bkn dr segi perbualan...
Kalo terpaksa aku bercakap, aku akan bercakap r...

Hari ni aku x balik lmbt x seperti hari2 sebelum ni...
Pukul 5 aku trs balik...
Sampai umah...aku bukak r internet n bukak r email...
So, Kak Wa ada hntr email dkt aku...biasa r pasal ATM ni r
So, ble aku bukak...Kak Wa akan terima mengatakan aku dah bce apa yg de hntr
So, de trs call aku weh...
Cite2 last2 de tanya pasal aku... tanya sbb npe aku x bersemangat hari ni
Well, aku x jawab r npe... Aku jawab, "Ada r kak...yg saya x boleh cite"
Smpi mcm tu skali...Thanks Kak Wa...amik berat pasal saya...
Insya Allah...tomorrow will gonna be like always...
Like it suppose to be...
Huhuhu...itu r cite disebalik kes hari ni...
Hahaha..tp yg bwat aku nangis ialah...

ok...da~~~(^-^)/




No comments: