Wednesday, March 23, 2011

Dunno what to story mory...

Kring....kring.....kring....
''Hello...Shazrin speaking.''
''Shazrin can we meet?''
''May I know whose on the line?''
''It's me...your fiancee..''
''WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!''

Hahaha...ntah npe r aku bwat intro ni. 
Idea ni datang secara tiba2. Huhuh...kan bgs kalo ada mcm ni
Bahagia plak hidup ni.
Any way... Aku happy sgt2 ni. 
Org ni telah menunai kan janji nye pada kami.
Sedih ble this past 3 month de nk menjao kan diri 
bwat sementara waktu
I'm glad de ada bersama kami semua
Spt apa yg de ingin kan, kami x kn tanya mengenai nya melainkan de sendiri yang bercerita
Thanks dear... We miss u so much.

Semlm...aku ingat, aku dah remove de dr hidup aku
tp aku lpe plak YM aku ade org ni lg
Aku mmg btl2 sedih. Mmg aku x dpt tlg ko dlm "xtvt" ko tu
so, ko balas blik r dgn cre ko sendiri...
Mcm ni ke ko kte ko sahabat dunia akhirat aku?
Stakat isi je pun bkn aku suwo ko bg duit ko...
Kalo ko minx duit dr aku mmg r aku x de duit...
Mgkn email ko x perasan tp ble aku SMS tu ada ko balas?
Xde weh...Ni yg bwat aku sedih
Aku ingat lg... ayat ko smpi skunk 
Ayat yg bwat aku mmg btl2 tersentap hbs
"Ko dak biznez...dak marketing lg...xkn ko xnmpk apa yg dorg bwat?"
Mcm memperlekeh kan aku...
AND aku mmg x ske didesak untuk terima sesuatu yg aku xnk...
So, ble ko muncul blik semlm...bwat kan aku btl2 sedih...
Mgkn ada org kte, npe bnda mcm ni pun nk perbesar kan
Jwpan nye sng je... sbb org len x tau apa yg aku tau
Betapa tggi nya nilai persahabatan pd aku
But still, mereka yg aku pggl SDDA aku still akan menjadi SDDA aku
walau apa cre skali pun...mereka ni ttp SDDA aku.

Huh..e2 yg bwat aku rse sedih
Aku harap biar r bnda ni berlalu mengikut peredaran mse
Aku tau de bahagia skunk ni...
Aku harap ko bahagia dan aku harap ko berjaya dgn "xtvt" ko tu...

~END~



No comments: