Saturday, March 05, 2011

Special Thanks From me and others too...

Post aku kali ni aku nk ucap kan ribuan terima kasih aku kepada org ni
De telah bnyk membantu aku suatu ketika dahulu
Ilmu yang diturunkan xkan aku sia2 kan dgn begitu mudah...
Aku harap org ni sihat2 selalu...begitu juga dgn pasangan nye...
Alangkah rindu nya aku dgn org ni...
Bnyk kenangan aku bersama dengan de
Aku belajar main solitaire pun dr de...
Aku ingat lg...waktu arwah opah still ada,
aku plak time tu tgh mengipas2 arang yg tgh terbakar
utk masak kan ikan turbuk bakar
De tego aku depan2 opah... aku x ingat apa de tego tp yg pasti aku malu2 time tu
Aku ingat lg, de pernah bg aku baju KAFA warne biru dkt aku
even aku x tolong pun de waktu hujung minggu yg septt nye aku pun ikut join skali
Mne x nye...aku tgh terasa hati dgn org.
hehehe..itu cerita lama...
Kalo aku skola pagi...petang tu aku akan pasti kan aku lmbt balik
Sbb men solitaire r...mse tu aku xde komputer dkt umah
de pun x keberatan nk bg aku men...e2 pun kalo x bz
Ramai yg bengang dgn aku sbb aku rapat dgn org ni...
Sikit2 aku..sikit2 aku...mau org x bengang
Kenangan paling best...sewaktu aku dgn org ni bersama kawan2 dan senior aku
pergi melawat kubur arwah P.Ramlee dgn Saloma yg dekat2 dgn KLCC
Pergi nek LRT... ramai2 pergi men dkt taman KLCC gak
Aku plak tukang jd Tour Guide org ni
Org ni gak yg tolong aku khatam...dan org ni plg sedih ble aku hbs menuntut ilmu dgn de
aku rapat dgn de...
Aku dgr cite..gmbr2 waktu zaman aku dlu de bawak g..gmbr yg ada gmbr aku dgn abg aku...
Skunk ni aku tggu mse nk g ziarah de...
Hari tu kawan aku ni ada ajak mse rye thn lepas...tp time tu aku ada hal...
xsilap aku ada program LDK yg x jd tu. 
Mcm hampeh btl...kalo x dpt aku tgk org ni...

Jd, TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN KEPADA USTAZ ARIFIN YANG TELAH MENGAJAR SY SEPANJANG SY MENJADI ANAK MURID USTAZ...
Jasa ustaz kepada saya dan kawan2 sy x akan kami sia2 kan...
Bila sy tgk gmbr ustaz...sy jadi sayu tiba2
Sy berada dgn ustaz xkira r sebelum kelas, mse kelas atau selepas kelas mengaji
Jadi sy agak emo ble sy dah xdpt jumpa ustaz after ustaz balik kg ustaz...
Kalo xde aral, Insya Allah sy akan melawat ustaz di kampung...
Kompem ustaz terkejut nye kan.. anak murid ustaz yg suatu ketika dlu otai [otai r sgt..] muncul depan ustaz...
hehe..kami doa kan ustaz sihat2 selalu...dan dilimpahkan rahmat-NYA...

Special THANKS FROM ME and MY FRENS... MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS...

Also...Special thanks to them cuz membawa berita mengenai ustaz dkt aku...
terhutang budi dgn dorg...at least aku tau sedikit sebanyak mengenai ustaz... Thank You...
(^-^)/

No comments: