Saturday, October 23, 2010

See Time No Long Wahai blogku...

Haha...blog. Omaiwa daijoubu desu ka. I miss u so much. Huhuhu..actually blog, aku 10syen wooo dgn xm yg akan dtg. Adui ai...pening plak tu. 

Nak tau x blog, aku tgh bosan sgt2 tau. So, aku belek2 r hp aku tu... tau x blog, aku ada simpan satu mesej ni. Mesej ni sweet sgt2. Apakah dia...hehehe...kunk aku cite x best plak kan. Mesej ni dah lme dah n aku x pernah buang. Lme gak r aku simpan smpi r skunk ni...aku x perasan akan adanya mesej tu. Jadi aku bce r untuk mengubat hati aku yang sangat sedih ni. Nmpk je ok n senyum + garang bagai (bak kata kelas aku...BM220 5B, aku ni ketua mafia...hahahaha) tp nun jao disudut hati aku, aku sedih n xde spe tau kesedihan aku ni. Aku nk cite pun...tgk mse n org. Kdg2 kawan2 aku ni busy, mcm Fari...de dak grafik so...final projek de mmg mencabar. Aku pernah tgk de nye final projek...nmpk simple tp bnyk procedure r kne bwat. Betulll...aku xtipu woo. bwat pe r aku nk tipu kn...kalo tipu sunat xpe. Hehehehe....

Member aku lg sorg, hafizah a.k.a G-ja, de ni pun nmpk x bz tp, ble aku mesej, ada kelas tmbhan r, test r..mcm2. Aku paham akan situasi de. tp aku kalo ada test, mcm xde test lgsg. hahaha... Berbalik kepada mesej yang sweet tu... Patutkah aku buang sedangkan mesej tu memberi inspirasi kpd aku. Dah berbulan gak aku simpan mesej ni tp, diri aku mcm xde tanda2 utk padam je mesej ni. Yang tau isi kandungan mesej ni hanya member2 aku je...tp mgkn dorg dah lpe r sbb dah lme sgt mesej ni. Mgkn gak pengirim mesej ni lpe akan mesej yang de hntr. N of cos r aku xkn tnjk pd pengirim ni...kunk de kte aku gle plak. Aku x gle ok...cme mesej ni hanya aku bce ble aku rse down...ada paham!!! Chet...('.-)...

Oklah blog..aku nk smbg blaja ni. Thanks blog sbb sudi bg aku taip dkt cni lg. Dah hbs xm...aku nk mencari seseorg... Kau tau kan blog, aku pernah cerita dkt ko spe kah org nye. Selagi aku x dpt face-to-face (salah satu promotion tools ok. hehehe...) dgn org tu, aku akan tetap berusaha mencari. Ada gak org tanya aku, xnk ke aku lepas kan de... Tggu r post seterusnya, i will answer dat question in the next post ok. 

(^.^)/ bye....

No comments: