Monday, October 25, 2010

What a day...-.-'

Blog...woot woot...

Hari ni aku start XM tau blog. Paper pertama, STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT(SMM). Aku bangun awal pkl 3[konon2 je r kan...]. Kira  nya time ni aku nk study r kan tp len  yang aku bwat. Nk tau x pe aku bwat, bangun...duduk...pndg kiri kanan n den aku smbg tdo blik. Pastu aku bangun blik setengah jam kemudian... Yang ni, aku bce r kan. Bace nye bce, tanpa aku sedar aku tertdo balik... hahahaha.....

Sampailah pkl5.30 aku bangun. Bukan aku baca pun. Aku pergi bersiap sedia untuk g ke dewan XM [bersemangat gle aku..] Dah bersiap tu semua...sembahyang subuh..pastu pe lg...aku landing lah blik. Mengantuk nye pasal. Dah r malam semalam aku asyik kne ganggu. Sikit2 bunyi mesej, org call n macam2 lg r. Aku yang tgh dok charge HP aku asyik bangun duduk je keje nye. Bosan gle asyik dgr  bunyi mesej dr FB r terutama nya. huhuhu...>.<

Time aku tgh menikmati [ceh ayat x ble blah..."menikmati"}. Member aku plak call pg2 buta ni. Spe lg kalo bukan ANISAH QURRATU 'AINI MD ZAINI. Dok call aku pg2 ni semata2 nk ingat kan aku suwo bawak slip XM. Aku awal2 dah siap letak sekali dgn kad matrix aku, so, xde alasan r kalo aku tertggl. Oppssss...jgn lupe sweter kne bawak. Aku ni dah r x tahan sejuk. Thanks kpd adik aku sbb bg aku pnjm sweter de [sebnrnye tanpa pengetahuan de...hehehe...] 

Smpi dewan 1jam awal. huhu...aku g dgn member aku, Dee. Luar dewan tu, dok sibuk study tp bukan study pun, dok ingat bnda len..[kaki mengelamun aku ni...hehehe]
Ok time masuk dewan, pe lg, pengawas dok membebel pasal peraturan yang terkandung dlm answer booklet. Ble de dah start kte, "Ok, anda sudah boleh menjawab soalan..."mcm ni r kot ayat nye. hehehe...

Sebelum mula menjawab, aku mengambil seminit dua bce doa. Abah dah pesan dgn aku bce doa sebelum jawab xm n aku ikut nasihat ayah aku.  Aku go through semua soalan n aku dah decide jawab soalan 1,3,4 n 6. Aku bwat key poin dkt kertas soalan n 5minit kendian aku start menjawab.

3jam dalam dewan. Woi tau x sejuk gle dlm dewan tu. Aku pakai sweter adik aku ni pun xdpt nk memanaskan badan aku ni. Air pun boleh sejuk manusia apatah lg. Mmg aku menggigil kesejukan r jawab XM. Tp alhamdulillah aku berjaya jawab semua even aku x tau jawapan yg aku kasi tu betul atau salah. Yang penting... SATU PAPER DAH LEPAS...ANOTHER 3 MORE..GAMBATTE SHAZRIN!!!!

Huhu..dgr cite member aku 2org kne psycho dgn abang BM220 5B. Hehehe...aku yg dok dekat pun bertmbh bersemangat nk menjawab. [yo yo owh je...]

ok dats it... sehingga kita bertemu kembali ye blog... (^.^)/ bye...

No comments: