Saturday, September 25, 2010

Aftr sekian lama nya

Hai blog ku...
lama nye aku x membuka ko aftr aku declare xnk memerlukan perkhidmatan ko sbg diari terbuka aku...

Ntah r...aku sedih semggu ni..
bnyk plak yg berlaku...
Aku x tau nk cite dkt spe...
Aku xnk cite dgn SDDA aku sbb dorg dah bnyk sgt dgr pasal aku.
Family aku? Mesti r aku xnk bg tau...dorg sendiri ada gak masalah.
Beberapa hari seblm ni...badan aku menggeletar.
Npe? Hanya aku dan ALLAH sje yg tau.
Aku try nk lpe tp, ssh nk lpe sbb selalu bnda t'jd tu ada depan mata aku...
Kalau nk mengelak mcm ne sekali pun, mmg x blh.

Adui ai..kalo aku g PK[Pusat Kesihatan] ni,
rse2 nye brapa darjah celcius yg akan nek.
Ye...aku biar kan bnda buruk ni menguasai diri aku.
Just like "dat person" said to me before.
Hahaha...ssh nk cite dgn org yg x paham semua nya.

Selama ni dorg suwo aku bersabar...ye...aku bersabar.
Dan setiap org tu ada limit nye.
Tahap kesabaran aku dah smpi limitnya.
Kalo dah meletus, aku akan ckp kias2 dlu..
Aku mengharap org paham, tp x.. hmmm...alamat nye aku kne gne kias level 1 r nmpk  nye.

Mmg ssh nk cite dkt org sbb de x tau dr A...
dorg hanya tau mse tgh2 antara A-Z.
So, jgn r sebut mcm tau semuanya...


So blog, ini je yg mampu aku luahkan buat mse ni. Terima kasih sbb sudi berkhidmat dgn aku bwat kali  ntah keberapa. Thanks sahabat....-.-

No comments: