Tuesday, October 26, 2010

BM220 5B dr Zuhana @ Jue.

U know what best of this video is, it takes me to the first time I meet with this people that I called friend.

Part 1 aku di "kuar" kan dr kelas Marketing dan masuk OPEM. Berkenalan dgn org len course dr aku mmg menarik. Lebih kurang 10 org yang terkeluar tp kami still bersama smpi lah skunk.

Part 2, aku diperkenal kan dgn wajah2 baru. Memberi warna dlm hidup aku. Itu dinamakan takdir pertemuan.

Part 3, kami menjalani kesengsaraan membuat report Marketing Research bersama2. Masa ni kita panggil, "susah senang kita bersama2", "Bersusah2 dahulu n bersenang2 kemudian". Alhamdulillah, kami berjaya menyiap kan report kami.

Part 4, sem yang terpaksa stay smpi pkl 7. Hari yang paling x best...even Jumaat itu ialah hari yang paling mulia. Tp susah senang kami harungi bersama. smpilah habis sem 4. Sem yang aku terkejar kesana kemari.

Part 5, sem terakhir bwat BM220 5B. Lepas ni semua akan bawa haluan masing2. Tp, insya ALLAH...kami akan berjumpa suatu hari nanti. Good luck for ur life..hope u all success!!!

1 comment:

Zue said...

wahhhh..trharunya...hehehe....rs cm bru smlm kite part1 kan...