Wednesday, November 02, 2011

With Lots of Love and Thank You....

Beberapa hari yang lepas... 
Aku tlh officially TAMAT kan sesi pembelajaran aku
Dkt mne lg.... UiTM yg sentiasa dihatiku....Kikiki
Mula2 aku x expect pun dpt smbg blaja aftr matriks...
Didnt expect pun dpt smbg blaja aftr SPM...
Mne x nye... result mmg hancussss!!!
 Angan2 nk jd doktor terkulai mcm tu je ble tgk result...
Adeh....aku x dpt nk tunai kan janji aku yg telah aku bwat sendiri dgn cuzin aku...
Kira nya xde rezeki aku dlm bnda ni...

Ble dpt result aku dpt masuk matriks N9...
Aku dah mcm...."WHAT!!!!"
Aku try masuk...mne r tau...ble aku masuk tu...ada tawaran dr U ke kan....
Tp smpi ke sudah...member2 aku semua dah masuk n aku x dpt satu pun tawaran dr U yg aku minx
Mmg kecewa r time tu...tp ada hikmah disebalik semua ni kan...
Hikmah nye aku dah nmpk skunk ni...

Aku dah grad degree pada umo seawal 22tahun [even ada lg muda dr aku...tp aku x kesah...sbb watak utama nye skunk ni aku...kikikiki]
Pada umo aku 22tahun gak aku sudah mendapat pekerjaan tetap....
[Even aku x dapat merasa cuti selepas tamat belajar....huhuhu]

Pada masa aku dilahir kan iaitu pada 30 JUNE 1989....
Sampai lah kini....umur aku 22TAHUN
Mama aku lah yg banyak support utk aku...
Mama nk aku blaja berdikari... So ble dah besar dont depand on others...
Yup... Aku dah laksanakan yg tu...
Mama penah pesan..." Dont allow other people to hurt ur feeling"
Yang ni kan mama....ssh skit r...adik dah try...tp kejap je, lps tu muncul balik...kikikiki

Sampai skunk mama r yg support adik smpi r adik dpt pakai JUBAH UiTM tu...
Mama dgn abah attend KONVO adik... Bg bunga dkt adik...
For the 1st time in 22 years ni...adik pertama kali dpt bunga...
Bunga tu still dlm bungkusan nye... layu pun layu lah... cuz ble lg adik berpeluang dpt bunga mcm tu lg...
Biar semak blik ni...as long as ble bgn pagi...
Adik dpt tgk bunga mama n abah bg mse adik konvo...
Tp adik sedih cuz my brother n my sister x dpt nk join....
Kalo blh nangis, dah lme adik nangis tp, nnt mama plak yg sedih cuz abg n syera x dpt nk join...

Kesesedihan aku diganti dgn member2 aku...
SDDA aku...yg pd mula nya dorg kte xdpt nk join...
Tp akhir nye dpt gak mai...
Walaupun hujan lebat waktu tu....
Kesian tgk mama, abah, fari n gja...basah kuyup kne hujan...
Aku appreciate dorg dtg waktu aku konvo....
Kawan yg setia dgn aku dr zaman skola smpi lah skunk...
Insya ALLAH...mse dorg nnt aku akan paksa kan diri aku utk dtg walaupun aku dlm keadaan bz mcm ne skali pun.... Tolong doa kan waktu tu aku free sentiasa....

Jadi, disini....

Saya NUR SHAZRIN BINTI HAJI HANAPIAH ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Mama saya, NORHAYATI BINTI MOHD TAHIR dan abah saya, HAJI HANAPIAH BIN HASHIM cuz bg pendidikan kepada saya sehinggalah saya berjaya dan sudah pun mencapai menara gading yang selama ini semua org berebut2 utk mencapainya. Tidak lupa kepada NUR HAFIZAH BINTI AHMAD dan FARIHANA BINTI MAT ROSLI yg selama ini bersabar dgn aku dan setia menjadi kawan aku. SDDA aku mmg terbaik pernah aku dapat.... 

YA ALLAH...KAU permudahkanlah perjalanan insan2 ini... Bimbinglah mereka kejalan yang KAU redhai dan jauhkanlah mereka dr jalan yang sesat dan berduri... Syukur YA ALLAH hambaMu ini dilahirkan di dunia ciptaanMU dan ku bersyukur dipertemukan dengan insan2 ini...

With Lots of LOVE and Thank You,
Nur Shazrin  (^-^)v
[anak mama abah, adik n kak ngah kpd Shahril dan Syahirah] 
{Kwn kpd Gja, Fari, Farhaini dan Nadhirah}

No comments: