Sunday, November 20, 2011

Untuk???

Hrmmm... untuk menyukai, menyintai dan menyayangi seseorg bukan sesuatu yg senang
Apatah lagi utk mendapatkan ketiga2 perasaan ini dr seseorg...mmg susah

Aku selama ni mengharap dan penuh mengharap
Tp harapan aku itu telah dibawa angin lalu
Atau harapan aku itu hanyalah tinggal harapan sje

9 Tahun aku memendam rse
Untuk memberitahu yg aku meminati dirinya
Tp siapalah aku...
Aku xde kekuatan utk meluahkan perasaan ini

Menjumpai seseorg yg serupa tp bnyk perbezaan nye
Mmg menggamit memori dahulu
Tp hati aku menyuruh supaya berhenti mengharap
kerana kesakitan apabila kecewa amatlah pedih...

Maaf sebab itu melalui pandangan kau
tp pandangan aku, itu merupakan sesuatu yang x mungkin....
X apa....aku boleh mencari lg...
Mgkn jodoh aku diluar sana... Hanya ALLAH sje yang tau...



No comments: