Thursday, April 12, 2012

Xde apa~~~~

Waa~~~~ Dah lme aku meninggalkan blog aku ni. Dah lme smpi kan aku x tau yg blog ni dah berubah bentuk. Hebat!!!

Hrmmm...apa aku nk cerita yer... Xde bnyk cerita yg menarik even sebnr nye ada je bnyk yg menarik yg nk aku cite kan. Skunk ni aku ada ramai adik2. Adik yg sengal, adik yg merepek n adik yg ber'contact'. Adoi...makin ramai makin pening tp ni lah dia...org2 yg mewarnai diri aku.

Membebel tu mmg aku x leh nk kte pe la...kalo nk marah tu, mmg xde cover2 da. Aku marah je. Kalo aku perlu menjerit, mmg aku bg je 100%. E2 aku kan...mmg xboleh nk ubah. Now aku tau...mcm ne rse nye jd leader...tp dorg ni boleh aku manage. Dorg ada mendgr kte...kalo mcm dlu, leader aku sendiri telah dipengaruhi. Apa pompuan bg pndpt pun mcm angin lalu je.

Tp e2 bnda da lalu kan...skunk ni think ahead je. Pengalaman dlu biarlah jadi kan pengajaran kpd aku yg tgh memegang title leader. Erghhh...ok la....time to sidai baju....(^-^)v

No comments: