Wednesday, August 10, 2011

Masih lg dlm ingatan...

Aku teringat kenangan dlu...
Xkira r di zaman sekolah SKGS, SMKGS, KMNS n UiTM
Zaman cinta monyet aku...adoi ai...
ble teringat balik mmg bwat aku ketawa je
Ntah mcm ne aku ske sme dgn org ni...org tu...
Adui ai...mmg ble aku dgn member aku cite balik...
Benda ni mmg sedang berada dlm ingatan kami
and bwat kami bercerita itu dan ini...

Tp, e2 kenangan yg membahagia kan n give great life for me
Ada gak kenangan yg berlaku smpi aku xkan lpe smpi skunk
Even bnda ni br je berlaku...tp kesan nye mmg mendalam...
Bwat aku sentap n kelu seribu kata...
Aku x mampu membalas kerana kesan nye mmg akan terkena diri aku balik...
"1/10" kah? E2 lah yg bwat aku xkn lpe smpi ble2...
Aku sedar...pendapatan aku ni hanya sikit dimata kau...
Sbb mata kau dikaburi oleh wang yang melimpah ruah
Walau seburuk mana pun ayat2 yg kau pernah lontar kan...
kau tetap kawan aku...
even kau pernah menyatakan aku sahabat dunia akhirat kau...
tp bg aku pula...hanya 4 org ni saja yg aku anggap sahabat dunia akhirat aku

Tindakan aku "unfriend" kau...
Bg aku itulah sebaiknya... sbb nye?
Biarlah aku saja yang tahu...
Itulah nama nya takdir...bertemu dgn kau serta kawan2 aku yg lain
Aku terima ini dgn hati yang terbuka 
tp...
untuk melupakan ayat kau tu...
Maaf...aku x dpt laku kan...
Aku x dpt melupakan ayat itu
Ayat yg "kawan" aku sendiri pernah lontar kan...
Thanks sebab berkawan dgn aku for the past few years
Semoga kau dpt apa yang kau ingin kan...
Berbahagialah disamping org yg kau syg...

No comments: